ریزش کوه در جاده نوجان / سرنشینان تیبا زنده ماندند

به گزارش رکنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: سرنشینان خودروی تیبا از ریزش کوه در جاده نوجان، جان سالم به در بردند.

محمدرضا فلاح نژاد افزود: دو سرنشین خودروی تیبا در حال تردد در مسیر، از ریزش کوه در جاده آتشگاه به نوجان، جان سالم به در بردند.

ریزش کوه روی تیبا در البرز

او بیان کرد: حال جسمانی هر دو سرنشین خوب است اما خودروی آنان در گل‌ولای گیرکرده بود که عملیات آزادسازی آن در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: عوامل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، جمعیت هلال‌احمر، بخشدار آسارا، پلیس‌راه و نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه حضوریافتند.

او افزود: کمی آب‌گرفتگی در شهرهای کرج و نظرآباد ایجادشده که نیروهای شهرداری‌ها مشغول بازگشایی مسیر آب هستند.

وضعیت سدهای البرز چگونه است؟

فلاح نژاد در تشریح اطلاعات مربوط به سد کرج در روز۱۳ اردیبهشت ۹۹ بیان کرد: حجم کل سد بر اساس آخرین هیدرو گرافی ١٧٩. ٣٥ میلیون مترمکعب است که ١۶۲. ۰١ میلیون مترمکعب از حجم آن پر و ١٧. ۲٩ میلیون مترمکعب از آن نیز خالی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: آب ورودی به مخزن سد کرج ٣. ٧۴٧ میلیون مترمکعب و خروجی از مخزن آن نیز ۴. ٣٧١ میلیون متر مکعب در روز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین در تشریح اطلاعات مربوط به سد طالقان نیزگفت: حجم کل سد طالقان بر اساس آخرین هیدرو گرافی ۴۲۰ میلیون مترمکعب است که ٣۶٣. ٧۸ میلیون مترمکعب از حجم آن پر و ۲۲. ٥١ میلیون مترمکعب از آن نیز خالی است.

فلاح نژاد افزود: حجم آب ورودی به مخزن این سد ۴. ٥۰٧ میلیون مترمکعب و خروجی از مخزن آن نیز ۲. ٥٩۴ میلیون مترمکعب در روز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟