ترسناک ترین جراحی های دنیا / زیبایی به چه قیمت؟ +  عکس های چندش آور

به گزارش رکنا،در گزارش زیر می‌خواهیم شما را با هشت مورد از بدترین و ترسناک‌ترین تغییراتی که افراد در بدن خود ایجاد کرده اند آشنا سازیم.

بعضی افراد برای این‌که زیباتر بنظر بیایند هرکاری میکنند حتی تا جاییکه کار‌های ترسناک نیز روی صورت و بدن خود انجام می‌دهند. اگر اکثریت افرادی که ایجاد تغییرات در بدن خودرا علامت‌ای از بهتر ساختن ظاهر و عملکرد بدنشان بدانند، شاید بتوان با نتیجه‌ی عملی اینکار ادعایشان را رد کرده و یا پذیرفت.

اما بعضی از افراد دست به ایجاد تغییرات بیش از حد ترسناکی در بدن خود میدهند که هیچ توجیهی برای ان‌ها وجود ندارد. در واقع بعضی از افراد با سوراخ کردن بدن، تتو کردن، آویخته کردن اشیاء به نقاط خاصی ازبدن یا قرار دادن ایمپلنت‌های ناب خود رابه شکلی درآورده اند که کوچک‌ترین شباهتی به انسان نداشته و باعث شگفتی و البته ترس ما خواهند شد.

 در ادامه می‌خواهیم شما رابا هشت مورد از بدترین و ترسناک‌ترین تغییراتی که افراد در بدن خود ایجاد کرده اند آشنا سازیم.

۱- مرد سوسماری

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

این مرد آمریکایی تصمیم گرفته هست که علاقه‌ی خود به خزندگان را نشان دهد و بدین غرض تمامی بدن خودرا طوری خالکوبی کرده که شبیه یک سوسمار بنظر برسد. اما وی بهمین تغییر نیز بسنده نکرده و با تیز کردن دندان ها، دو تکه کردن زبان، و قرار دادن ایمپلنت‌هایی از تفلون روی ابروهایش که به آن ظاهری شبیه

شاخ داده اند خودرا بیش از پیش به سوسمار شبیه کرده ست. اما این نیز پایان کار نیست، زیرا مرد سوسماری واژه‌ی “Freak” را نیز روی سینه خود تتو کرده که نشان دهد خود نیز از عجیب‌وغریب بودن اعتقادات و گزینه هایش آگاه هست.

۲- لَری پلنگه

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

لری در آستین تگزاس زندگی میکند و روش غیرمعمولی را برای زندگی گزینه کرده هست، زیرا او همه‌ی وقت با خود فکر می‌کند که پلنگ هست. این مرد آمریکایی که خود استاد تتو کردن هست رفته رفته ودر طی ۲۰ سال تمامی بدن خودرا شبیه یک پلنگ خالکوبی کرده هست. حالا ظاهر بدن او شبیه پلنگ بوده و حتی هنگام راه رفتن در خیابان نیز یک لباس نازک ساخته شده از پوست پلنگ به تن دارد.

۳- کتی جانگ کمر باریک

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

کتی جانگ را باید یکی از کمرباریک‌ترین زنان جهان دانست. او ۲۳ ساعت از شبانه روز یک لباس مخصوص باریک کننده کمر به تن دارد و تنها برای دوش گرفتن آنرا از تن در می‌آورد. بدین ترتیب کمر وی همواره باریک مانده هست. وی ۶۰ سال سن دارد ودر چند دهه از زندگی اش برای رسیدن به چیزی که آنرا کمر باریک بودن مینامند

از همین روش بهرهگیری کرده هست. در واقع وی با سایز کمری معادل ۳۸ سانتیمتر در هنگام پوشیدن این لباس مخصوص باریک‌ترین کمر را در میان زنان جهان دارد.

۴- کله نان شیرینی

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

“کله نان شیرینی” نوعی تغییر دادن شکل بدن هست که در کانادا مرسوم شده و حالا در ژاپن به یک ترند تبدیل شده هست. این فرآیند با تزریق کردن اندکی محلول نمکی زیر پوست در ناحیه‌ی پیشانی صورت میگیرد که آنوقت با فشار دادن بنگاه آن حالتی شبیه نان شیرینی حلقوی روی پیشانی فرد شکل می‌گیرد.

۵- مرد گربه‌ای

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

دنیس, ۵۴ ساله، اهل سن دیگو در کالیفرنیا برای این‌که شباهت زیادی به گربه سانان داشته باشد تلاش بسیار زیادی کرده هست. او پروژه بینی خود رابه کلی تغییر داده، گوش هایش را مورب کرده ودر قسمت ابرود و سبیل نیز با کاشت ایمپلنت‌هایی خودرا شبیه یک گربه سان کرده هست.

۶- زنان گردن دراز

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

زنان کایان، گروهی اقلیت تبتی برمه‌ای در میانمار میباشند که در سن پنج سالگی نخستین حلقه گردنی شان را دریافت میکنند. هر سال یک حلقه آهنین افزون شده و یا با یک حلقه بزرگتر جای گزین می‌گردد تا گردن زن به ظاهر درازتر بنظر برسد.

اما اتفاقی که در واقع رخ می‌دهد دراز شدن گردن نیست بلکه وزن و فشار این جلقه‌های باعث می‌شود که استخوان ترقوه به سوی پایین فشار داده شده و به جناغ سینه بچسبد.

۷- زنی با بیشترین پیرسینگ در جهان

ترسناک‌ترین عمل‌های جراحی برای زیبایی در جهان

الین داویدسون رکورد بیشترین مقدار پیرسینگ در جهان را از سال ۲۰۰۰ در دست دارد. او در آن دوران جمعا ۴۶۲ پیرسینگ روی بدن خود انجام داده بود که ۱۹۲ مورد آن تنها در ناحیه صورت قرار داشت. در فوریه سال ۲۰۰۹ وی اعلام کرد که شمار پیرسینگ هایش به ۶۰۰۵ مورد رسیده هست که نشان میدهد بطور متوسط از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ وی هرساله ۶۱۵ پیرسینگ اخیر انجام داده هست.

۸- اتین دومونت

اتین دومونت یک روزنامه نگار سویسی هست که درسال ۱۹۴۸ به دنیا آمده، نخستین خالکوبی خودرا درسال ۱۹۷۴ انجام داده و ازآن دوران تا کنون به خالکوبی تمامی بدن خود ادامه داده هست. وی گفته که بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت از زندگی اش را در سالن‌های خالکوبی گذرانده هست. از سال ۲۰۰۲ تمامی سطح بدن او از خالکوبی پوشیده شده و ازآن دوران دومونت به ایجاد تغییر در شکل ظاهری بدن خود پرداخته هست.

دراین مسیر وی با گذاشتن یک میله در بینی، حلقه‌هایی به شعاع ۷ سانتیمتر در هردو گوش، قرار دادن پلکسی گلاس «پلاستیکی شبیه شیشه» در بینی و لب ها، قرار دادن حلقه‌های در زیر پوست دست‌ها و همینطور ایجاد یک سوراخ با شعاع ۴ سانتیمتر بین لب پایین و چانه اش به طوریکه ریشه دندان هایش دقیقاً واضح میباشند خودرا شبیه انسان‌های اولیه و وحشی فیلم “آخرالزمان” مل گیبسون کرده هست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟