چوپان یزدی گمشده در کویر جان سالم به در برد

به گزارش رکنا، سرهنگ "غلامرضا کشوری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: خبری مبنی بر مفقودی یک چوپان به همراه 500 رأس دام در بیابان های اطراف روستای "چاهک" به فرماندهی انتظامی شهرستان "خاتم" اعلام شد.

"کشوری" افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نجات جان یک انسان و دارایی های 4 نفر از اهالی، این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و اکیپ های مختلفی از ماموران انتظامی، هلال احمر و نیروهای مردمی سازماندهی و به منطقه اعزام شدند.

نجات چوپان یزدی با 500 رأس دام

وی ادامه داد: با تلاش های 24 ساعته و رد زنی های دقیق، چوپان در حالی که بر اثر بارندگی شدید وطوفان بی پناه و سرگردان شده بود شناسایی و برابر بررسی های انجام شده خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به وی نرسیده و احشام نیز به صورت صحیح و سالم تحویل مالکان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "خاتم" با اشاره به تقدیر دامداران از عملکرد پلیس در نجات جان چوپان و گوسفندان، خاطرنشان کرد: دامداران و کشاورزان و بطور کلی مردم بایستی به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه جدی کنند، چرا که بی توجهی به آن ممکن است به قیمت جان و سرمایه آنها تمام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟