مرگ غم‌ انگیز پرندگان گران قیمت در آتش‌سوزی مغازه + عکس  جنازه ها / مشهد

به گزارش رکنا، رئیس ایستگاه های ۱و ۴۴ آتش نشانی مشهد از تلف شدن قطعه‌ها پرنده زینتی و قیمتی در پی آتش سوزی یک مغازه پرنده فروشی در خیابان توحید این شهر خبر داد.

مرگ غمبار صدها پرنده در قفس / در آتش مغازه سوختند

سرآتشیار محمدحسین قیصری اظهار داشت: ظهر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود غلیظ از داخل یک مغازه‌فروش پرندگان زینتی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل اعلامی در خیابان توحید مشهد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه‌های 44و 1 آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در داخل یک مغازه به وسعت 25 متر مربع به وقوع پیوسته و درب ورودی این مکان نیز قفل بوده که آتش‌نشانان پس از برش زدن قفل این مغازه و ورود به داخل پرنده فروشی مشاهده کردند به دلیل آتش‌سوزی در این مکان ده‌ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی بر اثر استنشاق دود دچار خفگی و تلف شده‌اند که آتش نشانان بلافاصله ضمن مهار آتش سوزی اقدام به تهویه مکان و تخلیه دود سمی ایجاد شده در این محل کردند و تعدادی از پرندگان را که هنوز زنده بودند به سرعت از این مکان خارج کردند.

بخاری گازی بلای جان صدها پرنده در مشهد شد

قیصری خاطرنشان کرد؛ در بررسی‌های دقیق تر در محل آتش سوزی مشخص شد مالک مغازه برای گرم نگه داشتن محیط پرندگان از بخاری گازی بدون دودکش برای گرم کردن این مکان استفاده کرده بوده که به دلیل نامشخصی این پرنده فروشی دچار آتش سوزی می‌شود که دود ناشی از این حریق در همان دقایق اولیه موجب تلف شدن حجم زیادی از پرندگان زینتی و قیمتی در این مکان گردیده است.

این پرنده فروشی فاقد سیستم اعلام و اطفاء حریق و بیمه نامه آتش سوزی بوده و بنا به ادعای مالکیت این حادثه بیش از 300 میلیون تومان خسارت مالی بر روی دست مالک مغازه گذاشته است.تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی و میزان دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پرنده

پرنده سوخته

پرنده سخوته در قفس

قفس پرنده سوخته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 562921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟