دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج

به گزارش رکنا، سردار"عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه خرمدشت شهرستان کرج، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 41 "خرمدشت" این شهرستان قرارگرفت.

وی اظهار داشت: ماموران با افزایش گشت های انتظامی در محل های وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت 2 سارق سابقه دار و حرفه ای را حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

شناسایی مخفیگاه سارق در کرج

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه سارقان به آن جا اعزام شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو شامل رینگ و لاستیک، باطری، لوازم موتوری و ابزار آلات کشف شد.

سردار محمدیان ادامه داد: متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود ندیدند در تحقیقات پلیس به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کرج اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مقابله با مجرمان و هنجارشکنان که آسایش و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟