به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان انبار و مشاعات ساختمان در منطقه خرمدشت کرج با اعتراف به 18 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت متوالی از انباری و مشاعات ساختمان ها در محدوده خرمدشت کرج ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران کلانتری 41 خرمدشت و انجام اقدامات پلیسی یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد : در تحقیقات پلیسی صورت گرفته متهم ضمن اقرار به 18 فقره سرقت اعتراف کرد که سرقت ها را با همدستی یکی از دوستانش انجام می داده که با انجام اقدامات پلیسی نامبرده نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در بیشتر سرقت ها بدون تخریب درب ورودی و با استفاده از کلید وارد آپارتمان ها شده و اقدام به سرقت از انباری و مشاعات ساختمان کرده و اموال سرقتی را به رهگذران با قیمت ناچیز می فروختند.

گفتنی است ، با تلاش کارآگاهان تمامی مال باختگان شناسایی و متهمان نیز به همراه پرونده تکمیلی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟