سیل 2 پل قدیمی طالقان را تخریب کرد / رانش سنگین زمین خطری جدی

به گزارش رکنا، بهنام جهانی، فرماندار شهرستان طالقان  اظهار کرد: گزارش‌های اولیه سیلاب در شهرستان طالقان بیان می‌کند که ۲ دهنه در راه‌های این شهرستان دچار آسیب و خسارت شده است که بلافاصله پس از پایان بارندگی به این مشکل رسیده خواهد شد.

جزئیات خسارت سیلاب در طالقان/ تخریب 2 پل قدیمی و رانش سنگین زمین

وی با بیان اینکه معابر و خیابان‌های طالقان دچار آبگرفتگی و گل آلود شده‌اند، ادامه داد: پل ورودی شهر و کل پل جزن را سیل برده است، این حادثه سال گذشته نیز اتفاق افتاده بود!

جهانی با اشاره به اینکه راه دسترسی برای تردد مردم ایجاد شده است، افزود: حدود پنج خانه در سطح شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که با کمک نیروهای بسیجی و شهرداری به سرعت در صدد رفع مشکل برآمدیم.

وی اضافه کرد: یک رانش سنگین در شهرستان طالقان اتفاق افتاد و موجب مسدود شدن روستای کرود شد، همچنین آب رودخانه شاهرود-طالقان به سطح پل ورودی شهرستان رسیده و ممکن است موجب بروز مشکل جدی شود.

فرماندار طالقان با بیان اینکه چندین منطقه از شهرستان دچار ریزش سنگ و کوه شده است، اظهار کرد: این حادثه در تعدادی از روستاهای بالا طالقان و پایین طالقان اتفاق افتاد که این مشکل نیز برطرف و بازگشایی مسیر انجام شد.

جهانی با بیان اینکه سیل هیچ خسارت جانی در شهرستان نداشته است، اضافه کرد: گزارش‌ها حاکی از بارش باران ۶۰ میلی متری باران دراین شهرستان حکایت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟