بلای هولناکی که سر دختر 3 ساله چابهاری آمد / عکس دلخراش

به گزارش رکنا، مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چابهار گفت:چرخ گوشت دست دختربچه سه ساله چابهاری را بلعید که با تلاش ماموران آتش نشانی و تیم پزشکی از داخل چرخ گوشت خارج شد.

دست دختر بچه چابهاری در چرخ گوشت له شد

ابوالحسن سراوانی روز جمعه  اظهار داشت: شب گذشته بخش اورژانس بیمارستان امام علی(ع) چابهار در تماس باسامانه ۱۲۵ از آتش نشانان برای رهاسازی دست کودک از داخل دستگاه چرخ گوشت درخواست کمک کرد که بلافاصله با توجه به اهمیت حادثه یک تیم مجرب متشکل از چهار نفر از ایستگاه مرکزی باتمام تجهیزات و لوازم موردنیاز به بیمارستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام هماهنگی‌های لازم با کادر بیمارستان کودک مصدوم به اتاق عمل بیمارستان منتقل و با مهیاشدن شرایط، عملیات آزادسازی دست وی از داخل تیغه‌های چرخ گوشت آغاز شد، افزود: دست چپ کودک وارد چرخ گوشت شده و دستگاه دست وی را تا قسمت آرنج به داخل کشیده است.

آتش نشانی چابهار دست دختر 3 ساله را از لای تیغه های چرخ گوشت درآورد

مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چابهار گفت: امدادگران آتش نشانی پس ازیک ساعت عملیات دست کودک سه ساله را که لای تیغه های دستگاه چرخ گوشت گیرکرده بود آزاد کردند.

وی ادامه داد: پس از تلاش مستمر و بی وقفه با بریدن چرخ گوشت دست کودک سه ساله بدون صدمه زدن به قسمت های سالم آن آزاد کرده و مصدوم برای طی مراحل درمان در اختیار کادرپزشکی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟