مرگ تلخ یک زن و شوهر جلوی چشمان 2 کودکشان در زنجان

به گزارش رکنا،جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان سه نفر جان باخت.

3 کشته در جاده زنجان

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه افزود: ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز /سوم اردیبهشت ماه/ یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۵۰ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد و سرنشین جلویی و راننده (زن و شوهر جوان) به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند.

عاقبت دردناک فرزندان این خانواده

وی اظهار داشت: فرزندان این خانواده که ۲ دختر هشت و سه ساله هستند مصدوم شده و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

نقص فنی کامیون مرگبار

عظیمی، دلیل وقوع این حادثه را نقض ماده ۴ و ۱۱۴ (توقف در سواره رو و عدم استفاده از علایم هشدار دهنده) قانون راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و افزود: کامیون بنز به دلیل نقص فنی در سطح سواره رو متوقف شده بود و متاسفانه راننده برای آگاه کردن دیگر رانندگان عبوری از علایم هشدار دهنده ازجمله چراغ چشمک زن استفاده نکرده بود که خودروی سواری به محل رسیده و با قسمت پشت کامیون برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: کامیون که حامل بار تخم مرغ بود از مبداء قم و خودروی سواری رانا نیز از تهران عازم تبریز بود که دچار این حادثه تلخ رانندگی شدند.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب نیز در کیلومتر ۲ جاده قیدار - همدان یک دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت کرد.

4 تصادف در جاده زنجان

عظیمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره حادثه رانندگی منجر به جرح و خسارت در جاده ترانزیت خرمدره و میانه و آزادراه زنجان - قزوین، اتفاق افتاد که بر اثر آن پنج نفر مصدوم و به منظور درمان راهی بیمارستان شدند.

وی اظهار داشت: بر اثر برخورد کشنده ولوو با موتورسیکلت در جاده خرمدره یک نفر (راکب)، واژگونی پراید در جاده میانه یک نفر و واژگونی پراید و وانت پیکان در آزاد راه زنجان - قزوین نیز یک نفر مصدوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟