تصادف صبحگاهی در ایلام قربانی گرفت

به گزارش رکنا ، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بامداد امروز صبح بر اثر برخورد ۲ وسیله نقلیه سواری پژو پارس با سواری پراید در تقاطع فرودگاه ایلام یک نفر کشته و دو مصدوم شدند.

او افزود: در این تصادف دلخراش، راننده سواری پراید در اثر شدت جراحات وارده در در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان مصدوم شدند که بلافاصله توسط دستگاه‌های امدادی به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ایلام منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه با حضور در صحنه تصادف علت تامه را ترکیب تقارن دو خطا با دخالت مساوی اعلام کردند؛ سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم عبور در هنگام دور زدن به میزان ۵۰ درصد نسبت به سواری پژوپارس مقصر بوده و همچنین سواری پژو پارس به علت تجاوز از سرعت مجاز در حین رانندگی به میزان ۵۰ درصد نسبت به سواری پراید مقصر شناخته شده است.

سرهنگ همتی زاده گفت: از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث دلخراش در جاده‌های استان نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟