انهدام باند 3 نفره سارقان موتور در یزد

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید محمد طاهر موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان میبد  گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت به صورت سریالی در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با توجه به شگرد سرقت های انجام شده و سرنخ های موجود به فرد سابقه داری مظنون و با هماهنگی قضائی او را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: سر انجام در تعقیب و مراقبت های چندروزه و با بررسی های فنی ، مظنون اصلی به همراه یکی از همدستانش حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "میبد" با اشاره به دستگیری کلیه اعضای باند سه نفره گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند،4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی مقادیر زیادی قطعات اوراق شده و چند عدد تنه موتورسیکلت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و تحقیقات در خصوص دیگر جرایم احتمالی از آنان همچنان ادامه دارد.

گفتنی است متهمان در بازجویی های اولیه پلیسی به بیش از 20 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و عنوان داشتند موتورسیکلت ها را بدون سند و مدرک می فروخته یا پس از اوراق به فروش می رسانده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟