دستگیری قاتلان پیرمرد اسفراینی

به گزارش رکنا،  دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از دستگیری دو متهم به قتل مرد ۵۵ ساله خبر داد و گفت: متهمان پس از صدور قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.

محسن کریمی دادستان عمومی و انقلاب اسفراین با اعلام خبر دستگیری دو متهم به قتل، گفت: در پی اعلام مفقودی مردی ۵۵ ساله اهل و ساکن اسفراین و با هویت معلوم، از همان ابتدا تحقیقات مقدماتی درباره این موضوع آغاز گردید و پس از گذشت بیست و سه روز سرانجام جسد آن مرد درمورخ ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در محل وقوع جنایت (منزل محل سکونت) کشف گردید.

وی با اشاره به دستگیری دو فرد مظنون به قتل خاطرنشان کرد: طبق شواهد و مدارک موجود ظاهرا متهمان با انگیزه سرقت وارد منزل مقتول شدند و پس از وقوع درگیری وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده بودند که سرانجام با پیگیری‌های انجام شده و کشف سرنخ‌های موجود هر دو متهم دستگیر و پس از بازجویی به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

کریمی با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین ارجاع شده است، گفت: متهمان پس از صدور قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟