اقدام بسیار زیبای نوجوان میاندوآبی در روز تولدش + عکس

به گزارش رکنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: یک نوجوان ۱۳ ساله در این شهرستان در یک عمل زیبا، هدایای روز تولد و پس‌انداز خود به مبلغ ۲۰ میلیون ریال را برای مبارزه با کرونا به حوزه سلامت این شهرستان اهدا کرد.

سهراب حیدری اظهار داشت: وی فرزند یکی از همکاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان میاندوآب است که این مبلغ را که هدایای او در سالروز تولد و پس‌اندازهای یکسالش است، برای مبارزه با بیماری کرونا به مدافعان سلامت شهرش هدیه کرد.

وی در ادامه با قدردانی از این نوجوان میاندوآبی و سایر خیران و مردم نوعدوست این شهرستان که در این شرایط با انفاق و بخشش مال و دارایی خود، یاریگر مدافعان سلامت هستند، بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون مردم میاندوآب ۲ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال فقط به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۶۲۵ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی و یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال به صورت کمک‌های غیرنقدی است، گفت: کمک‌های نقدی جهت خرید و تهیه تجهیزات بیمارستانی برای مقابله با کرونا و کمک‌های غیرنقدی نیز در قالب اهدای ۲ هزار و ۳۳۰ دست لباس «گان» و سرهم ایزوله، بیش از چهار هزار و ۲۱۳ عدد انواع ماسک، ۲۶۰ عدد شیلد دایمی و یکبار مصرف و چهار هزار و ۶۵۰ جفت انواع دستکش جهت مصرف کادر درمانی است.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه اکسیژن‌ساز به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال توسط یک خیر، ۲ دستگاه تب‌سنج به ارزش ۳۰ میلیون ریال، پنج دستگاه پالس اکسیمتر به ارزش ۵۰ میلیون ریال، ۱۰۰ عدد رابط اکسیژن و ۳۰ نازل اکسیژن، یک‌هزار و ۱۰۰ عدد کاور کفش، ۲۰۰ عدد روبالشی و ۶۰ عدد لباس مخصوص کرونا از دیگر کمک‌های غیرنقدی مردم میاندوآب در مقابله به کروناست.

وی با بیان این که حامیان این روزهای کرونایی در میاندوآب افراد بازنشسته، پزشکان، دندانپزشکان، اهالی روستاها، فرهنگیان، مالکان واحدهای تولیدی و کشاورزان هستند، گفت: همچنین به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی شامل ۴۰۰ دست لباس حفاظت فردی، ۲ هزار و ۲۵۰ جفت دستکش یکبارمصرف، ۴۰۰ جفت دستکش جراحی، ۲ هزار عدد کلاه یکبارمصرف، ۱۵۰ دست لباس ایزوله و ۱۲۰ لیتر مایع ضدعفونی از سوی پتروشیمی میاندوآب و لوازم حفاظت فردی به ارزش ۲۳ میلیون ریال از سوی بانک مسکن به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اهدا شده‌است.

«حیدری» با اشاره به اینکه ۴۰۰ دست لباس گان نیز توسط مرکز نیکوکاری هیات مکتب‌العباس تهران به ۲ بیمارستان میاندوآب اهدا شد، گفت: ۱۰ کیسه برنج، سه تن انواع میوه، ۱۰۰ بطری آب هویچ، چهار هزار و ۳۰۰ عدد دوغ لیوانی، ۳۹۵ بسته آبمیوه، عسل به ارزش ۳۰ میلیون ریال و ۲۰۰ کیلوگرم سیب از دیگر کمک‌های مردم میاندوآب به بیماران کرونایی و کادر درمانی در راستای مقابله با کروناست.

وی با بیان تاسیس انجمن خیران سلامت میاندوآب از ۲ سال پیش در این شهرستان اظهار داشت: شماره حساب «۳۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۴۸۲۶۰۰۸» به نام انجمن خیران سلامت این شهرستان میاندوآب نزد بانک ملی شعبه مرکزی میاندوآب جهت واریز کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده‌ است.

تهیه و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، توزیع سبدکالا برای نیازمندان به صورت فردی و گروهی و یا توسط نهادها و هیات‌های مذهبی، اهدای مواد شوینده و در اختیار گذاشتن ماشین‌آلات کشاورزی برای گندزدایی معابر عمومی و همچنین بخشش اجاره بهای منازل و مغازه‌ها برای مستاجران طی ماه‌های درگیر کرونا از دیگر اقدامات خیرخواهانه مردم این شهرستان برای مقابله با کرونا به شمار می‌رود.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟