پول نقد 7 نانوایی کرج را در روزهای کرونایی تعطیل کرد

به گزارش رکنا، حجت الله نصری با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از نانوایی‌های سطح شهرستان کرج، اظهار کرد: در کنار بازرسی‌های روزانه اتحادیه نانوایان، تیم‌های بازرسی از بهداشت محیط نیز فعالیت واحدهای نانوایی شهر کرج را به طور پیوسته رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون هفت واحد نانوایی در شهرستان کرج پلمب شده است، دلیل تعطیلی این واحدها را دریافت وجوه نقد از مشتریان اعلام کرد و گفت: به همه نانوایی‌ها تکلیف شده بود به جای رد و بدل کردن پول نقد، از دستگاه کارت خوان استفاده کنند.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج بسیاری از نانوایی‌های سطح شهر تاکنون همکاری خوبی داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را اجرا کرده اند.

نصری با تاکید بر اینکه واحدهای نانوایی که توسط تیم‌های بازرسی بهداشت محیط پلمب شده بودند بعد از دو یا سه روز تعطیلی مجدد فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: اما به این واحدهای نانوایی متخلف تذکرات و اخطارهای لازم مبنی بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی داده شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه تعداد زیادی از واحد نانوایی توسط تیم‌های بازرسی اتحادیه نانوایان شهرستان کرج بازدید می‌شوند، گفت: گاهی تعداد واحدهای نانوایی که در یک روز بازرسی می‌شود به ۴۰ مورد نیز می‌رسد و در جریان این بازدیدها علاوه بر کنترل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رسیدگی به شکایات مردمی و پیگیری این مسائل نیز بررسی می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج در پاسخ به این پرسش که قیمت نان در این ماه‌ها ممکن است افزایش یابد، گفت: تغییر نرخ نان کشوری ابلاغ می‌شود این مسئله فعلاً منتفی است، از طرفی تنها چند ماه از اعلام نرخ‌های جدید انواع نان می‌گذرد به همین تا چند ماه دیگر تغییر قیمتی نخواهیم داشت.

به گفته نصری در ماه‌های آینده اگر قیمت گندم تغییر کند احتمال دارد که به دنبال آن و تحت ثاثیر تعرفه آرد نانوایی‌ها قیمت نان نیز دچار تغییراتی شود، اما اگر قرار باشد این تغییرات اعمال شود به یقین در نیمه نخست سال ۹۹ نخواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟