پایان دردناک عملیات غواص ها در کازرون !

به گزراش رکنا، سرپرست آتش نشانی کازرون گفت: جسد جوان ۱۸ ساله‌ای که در آب‌های منطقه دادین کازرون غرق شده بود، به همت تیم غواصی آتش نشانی از آب خارج شد.

حامد پشنگیان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار کرد: حوالی ساعت ۶ عصر دیروز، خبر غرق شدگی یک نفر در منطقه دادین بالاده دریافت شد، که با هماهنگی مسئول شورای مدیریت بحران شهرستان و مهرورز شهردار کازرون، تیم غواصی و واکنش فوری سازمان به منطقه اعزام شد.

او ادامه داد: بر اساس گفته‌های خانواده این جوان، این شخص در مسیر آب قرار داشته که بر اثر لیزخوردگی داخل آب افتاده و غرق شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات به وسیله تیم‌های امدادی اعزامی از شهرستان از عصر دیروز ادامه داشت، اضافه کرد: تیم غواصی و واکنش فوری سازمان از عصر دیروز تا نیمه‌های شب و صبح امروز به صورت مداوم عملیات جستجوی غریق را در حوالی روستای فتح آباد منطقه موسوم به کنارمکتب انجام دادند.

حامد پشنگیان افزود: در نهایت حدود ساعت ۱۰ صبح امروز جسد این جوان به وسیله غواصان سازمان آتش نشانی پیدا و از آب خارج شد.

آب‌های منطقه دادین و روستای فتح آباد در محدوده والاشهر (شهر بالاده) شهرستان کازرون قرار دارد. شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟