راز دارو‌های گیاهی ضدکرونا مرد اصفهانی چه بود؟

به گزارش رکنا ، سرهنگ ولی اروجی فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال یک سری اقلام و دارو‌های گیاهی غیر مجاز و غیر بهداشتی به وسیله یک دستگاه خودرو است و قصد دارد تا به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا آن‌ها را در بین اهالی شهرستان توزیع کند.

او افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی و همکاری با شبکه بهداشت شهرستان در یک عملیات ضربتی خودروی متهم را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: در این عملیات ۳ هزار نوع داروی گیاهی، ۲۶۰ عدد چای سیاه و سبز و تعداد ۱۷۰ عدد ماسک صنعتی که همگی به صورت غیر بهداشتی بسته بندی شده بودند کشف شد.

سرهنگ اروجی با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برابر اعلام شبکه بهداشت شهرستان عرضه و توزیع هر گونه دارو بدون نظارت اداره بهداشت ممنوع و غیر مجاز است و از شهروندان هم می‌خواهیم در صورت مواجهه با این گونه موارد موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟