دستگیری 2 مهاجم منابع طبیعی در مریوان

به گزارش رکنا ، شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان گفت: در پی گشت زنی‌های مداوم نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی و همچنین گزارشات مردمی طبیعت دوستان مبنی بر تخریب و تصرف و قطع درختان جنگلی روستا‌های بیله و دوویسه نیرو‌ها وارد کار شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با هماهنگی‌هایی مقام قضایی حکم جلب برای هر ۲ متخلف اخذ و با همکاری نیرو‌های انتظامی شهرستان حکم جلب اجرا و دو نفر متخلف اراضی ملی بازداشت و راهی زندان شدند.

محمودی بیان کرد: طی رویه‌ی جدیدی که اداره با هماهنگی و مساعدت مراجع قضایی در صدور رای‌های بازدارنده در پیش گرفته است، در برخورد با متخلفان، برای آن دسته از متخلفان و متصرفان به عرصه‌های منابع طبیعی که شناسایی شده اند و یا در آینده شناسایی خواهند شد، حکم جلب اخذ و متخلف یا متخلفان بازداشت و راهی زندان خواهند شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان اظهار داشت: با نهایت قدرت و توان با متخلفین و متصرفین به جنگل‌های حوزه‌ی مریوان که برند اصلی مریوان و جزو حقوق بیت المال محسوب می‌شود، برخورد خواهیم کرد تا این امانت الهی را که از گذشتگان خود به ارث برده ایم برای نسل آینده به یادگاَر بگذاریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟