مرگ تلخ 13 راننده تاکسی تهران بخاطر کرونا

به گزارش رکنا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در صفحه توئیت خویش نوشت: ۳۰۲ راننده به کرونا متبلا شدند که از این تعداد ۱۳ راننده جان باختد.

وی، تعداد کل مبتلایان را ۳۰۲ نفر، بهبود یافتگان ۵۳ نفر، در حال بهبودی و قرنطینه خانگی ۱۹۸ نفر، بستری در بیمارستان ۳۸ نفر و فوت شده را ۱۳ نفر اعلام کرد.

قنادان در ادامه توییت نوشت: در هفته جاری برای کلیه تاکسیرانان بیمار و بهبود یافته که در طرح پایش سلامت تاکسیرانی تهران شناسایی می‌شوند و همچنین خانواده عزیزانی که از کنار ما پرکشیده‌اند علاوه بر ارایه خدمات مشاوره روانشناسی، بسته کالای حمایتی از سوی ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ ارسال خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علاوه بر تحلیل اطلاعات و تجربیات گذشته و توسعه دانش پیشگیرانه و ملزومات خودمراقبتی، هدف اصلی در طرح پایش سلامت ⁧‫تاکسیرانی‬⁩ تهران شناسایی سریع تاکسیرانانی است که به طور احتمالی با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ درگیر می‌شوند و حمایت از آن ها جهت استراحت و گذراندن دوره بهبود در شرایط ایزوله است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابتلای ۴۰۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا در کشور

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در تشریح جدیدترین آمار ابتلای رانندگان تاکسی در کشور به ویروس کرونا و تعداد جانباختگان این بیماری گفت: بر اساس آمار‌های به دست آمده تا امروز نزدیک به ۴۰۰ نفر از رانندگان تاکسی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد متأسفانه تعداد ۲۲ راننده تاکسی جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از تعداد ۲۲ راننده تاکسی جان باخته، ۱۳ تن از رانندگان تاکسی تهران و ۹ تن دیگر برای دیگر استان‌های کشور بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟