مردم گناوه کرونا را شوخی گرفته اند + فیلم باورنکردنی
حجم ویدیو: 6.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش رکنا، در اوایل و میانه تعطیلی هم شاهد حضور پررنگ افرادی بدون توجه به هشدارها در خانه باغ‌ها بودیم که حالا نتیجه کرونای چند نفر از صاحبان و میهمانان آنان مثبت اعلام شده است.

حالا در اقدامی تعجب برانگیز این تجمعات به صورت گسترده‌تر و بی‌مهابا به ساحل دریا، قبرستان‌ها، جشن‌های تولد، عروسی‌ و دورهمی‌ها کشیده شده است!

این در حالی‌ست، طی چند روز اخیر آمار روزانه مبتلایان به کرونا در گناوه سیر صعودی به خود گرفته است. روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹، گناوه با سه بیمار جدید در بین سایر شهرهای استان بوشهر در رتبه نخست جای گرفت.

در گفت‌وگویی که با تجمع‌کنندگان در ساحل داشتیم همگی در پاسخ به اینکه چرا موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنید و از خانه بیرون می‌آیید؟ می‌گویند: کرونا جدی و مرگبار نیست برای اینکه آمار مبتلایان و مرگ و میر در گناوه پایین است و چون دیگران از خانه بیرون آمده‌اند ما هم آمده‌ایم! بعضی هم می‌گویند چون رئیس جمهور گفته وضعیت استان بوشهر سفید است ما به استناد گفته‌های او بیرون آمده‌ایم. تعدادی هم با چهره حق به جانب می‌گویند: چرا روزانه آمار بیماران کرونا در شهرستان گناوه اعلام نمی‌شود! پس خبری نیست!

بنابر تحقیقات میدانی، پراکندگی بیماران در تمامی محلات گناوه، ریگ و روستاهای محمد صالحی، بهمنیاری، مال‌قاید، مال‌خلیفه‌ای و قلعه حیدر هم مورد تایید و هیچ مکان امنی وجود ندارد. بنابراین اگر خانواده‌ها نخواهند یا نتوانند کنترلی بر رفتارشان داشته باشند و این روند همچنان ادامه داشته باشد، نه تنها دستاوردها و هزینه‌های هنگفت مردم طی دوماه اخیر بر باد خواهد رفت، بلکه بزودی شاهد فاجعه‌ای مرگبار با تبعات نامعلومی برای تک‌تک شهروندان خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 الیاس احمدحسینی

 

کدخبر: 558499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟