عجیب ترین فیلم / ترکیب سیل و آتش در قزوین
حجم ویدیو: 1.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا ، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: سیلاب موجب شکستگی لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک بویین زهرا شد که این لوله در دست تعمیر است.

اسماعیل مفرد بوشهری در خصوص شکستگی لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک اظهار داشت: روز گذشته پس از بارش‌های شدید و سیلاب در منطقه و طغیان رودخانه‌ها گزارشی دریافت شد که که شکستن لوله گاز موجب آتش سوزی شده و آتشی در داخل رودخانه دیده می‌شود (ترکیب آب و آتش) که احتمال شکستگی لوله گاز هست.

وی افزود: بلافاصله مأموران شرکت گاز به منطقه اعزام شدند و مشخص شد به دلایل نامعلومی که شاید سیلاب نیز عامل آن باشد و برخورد سنگ‌های سیلاب به لوله موجب شکستگی در لوله شبکه توزیع شده آتش در آب دیده شده است.

لوله انتقال گاز آسیب ندیده است

بوشهری تصریح کرد: این خط فقط برای شبکه توزیع تعدادی از واحدهای مرغداری و تولیدی است که بلافاصله گاز منطقه قطع شده و شبکه برای تعمیر آماده شده است و لوله اصلی انتقال گاز هیچ آسیبی ندیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: به دلیل سیلاب رودخانه و حجم بالای آب فعلاً امکان تعمیر لوله گاز نیست و به محض کاهش حجم سیلاب رودخانه این کار انجام خواهد شد.

وی گفت: این لوله از کف رودخانه عبور کرده و پس از شکستگی بلافاصله گاز عبوری قطع شده و سوخت دوم چند واحد محدود مرغداری تأمین شده تا در روند تولید آنها مشکلی ایجاد نشود.

بوشهری اظهار داشت: گاز منازل مسکونی دایر است و هیچ مشکلی برای این محدوده وجود ندارد.

این حادثه موجب شد برای ساعاتی صحنه‌های بدیعی از آب و آتش در کنار هم خلق شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟