به گزارش رکنا، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از مناطق شهر دهلران، ماموران کلانتری به سرعت در محل حاضر شدند.

او افزود: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده و پدر ۵۷ ساله با شلیک اسلحه شکاری ساچمه‌ای به سمت پسر ۳۵ ساله خود، موجب آسیب‌های جدی به او شده است.

سرهنگ مکی اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضائی جستجوی خود را برای یافتن مرد ضارب آغاز کرده و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی او شدند.

مکی، ضمن اشاره به تحقیقات اولیه در خصوص مجروح کردن پسر توسط پدر به‌دنبال اختلافات خانوادگی، عنوان کرد: این پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شده است.

او با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، بیان کرد: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران‌ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری سطح شهر همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟