جان باختن اولین پرسنل کرونایی بیمارستان زنجان + عکس

شیخ جابری

به گزارش رکنا،  رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا استان زنجان گفت: با توجه به اعلام یافته‌های آزمایشگاهی زنده یاد اسدالله شیخ جابری به عنوان شهید خدمت به افتخار اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان نائل آمد.

 اسماعیل رحمانی در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: این شهید خدمت متولد دوم فروردین سال ۱۳۵۰ و از کارکنان مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان بود.

وی اضافه کرد: طی دوران دفاع مقدس نیز آمار هفت شهید از حوزه بهداشت درمان و بهداری سابق در استان به ثبت رسیده این واحد دانشگاهی از جمله دستگاه هایی است که کارکنان زیادی دارد و در عرصه فرهنگ و جهاد و شهادت نیز نمود دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد : این واحد دانشگاهی طی سال‌های گذشته برای دانشجویان شهید مجموعه وصیت نامه ای با عنوان سیمرغ خونین بال تهیه کرده است.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی‌ها و در جلسات آینده به برگزاری یاواره شهدا، مباحث مربوط به حوزه سلامت، بهداشت و درمان و موضوع فرهنگ جهاد و شهادت بیش از گذشته پرداخته می‌شود.

مراسم تشییع این شهید والامقام در بهشت زهرا(س) شهر زنجان برابر ضوابط بهداشتی انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟