بازداشت 13 عامل حمله به کامیون‌های باری در سروآباد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان حمله به خودروهای عمومی و کامیون‌های باری در مسیر سروآباد به مریوان خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر حمله شبانه افرادی با سلاح سرد به خودروهای باری و عمومی و تخریب آنها به انتظامی اعلام شده بود که بلافاصله این موضوع از طریق ماموران انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: بعد از وصول این گزارش، تیم‌هایی متشکل از پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی تشکیل شد و با راه‌اندازی گشت‌های پوششی نامحسوس، محل‌های وقوع حادثه را زیرنظر گرفتند.

سردار آزادی یادآوری کرد: تیم‌های پلیس دو نفر که با یکدستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و قمه در حال تخریب یکدستگاه کامیون باری بودند، طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: آنها در تحقیقات بعمل آمده، اعتراف کردند که با ۱۱ نفر دیگر در تخریب کامیون‌های عبوری از مسیر سروآباد به مریوان همدست هستند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اذعان داشت: در کمتر از ۴۸ ساعت سایر همدستان این افراد شناسایی و دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟