اقدام خجالت آور راننده خودروی بنز در پمپ بنزین + فیلم
حجم ویدیو: 5.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا ، با شیوع ویروس کرونا در جهان شاهد رفتار‌های اجتماعی متضاد از سوی شهروندان در سراسر جهان بودیم. از خرید دستکش برای توزیع بین مردم در خیابان تا احتکار آن برای درآمدزایی بیشتر یا هدیه صد‌ها دستکش به اداره پلیس برای توزیع بین مردم نیازمند تا دستکاری محصولات بهداشتی برای کسب پول بیشتر. همه این رفتار‌ها نشان داد که خوب یا بد بودن در شرایط سخت به خود فرد بستگی دارد و اوست که انتخاب می‌کند در شرایط بحرانی به کمک همنوعش بشتابد یا بخاطر حرص و طمع و کسب اندکی سود، درد و رنج را برای خود و خانواده اش بخرد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از همین رفتار‌های ناهنجار اجتماعی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو یک راننده خودروی مرسدس بنز را نشان می‌دهد که اقدام به سرقت ۱۵ جفت از دستکش‌های اپراتور یک پمپ بنزین می‌کند. در ویدئویی که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده است این راننده که هویتش مشخص نشده ۳۰ عدد دستکش را از پمپ بنزین تسکو در منطقه " سالفورد" واقع در کلانشهر منچستر سرقت می‌کند. بلافاصله راننده‌ای که شاهد این صحنه بود وارد عمل شد و از سرقت دستکش‌ها توسط راننده مرسدس بنز جلوگیری کرد. پلیس سلامت انگلیس پیشتر به رانندگان توصیه کرده بود تا برای جلوگیری از گسترش کرونا هنگام حضور در پمپ بنزین حتما از دستکش استفاده کنند.

گفتنی است؛ سرقت این دستکش‌ها در پمپ بنزین کلانشهر منچستر در حالی خبرساز می‌شود که حدود ۱ ماه پیش اقدام انساندوستانه یک مرد چینی در مقابل یکی از ادارات پلیس این کشور خبرساز شده بود. این مرد پس از تهیه صد‌ها ماسک بصورت ناشناس آن‌ها را به اداره پلیس برای توزیع بین شهروندان تحویل داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟