عکس / این 2 مرد خرس قهوه ای را وحشیانه در ‌ارومیه کشتند + فیلم
حجم ویدیو: 2.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش رکنا ، مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: عوامل شکار، آزار و کشتار بیرحمانه خرس قهوه ای در یکی از روستاهای ارومیه دستگیر شدند.

مهران نظری افزود: عصر روز شنبه نهم فروردین، ماموران یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان با همکاری‌ ماموران نیروی انتظامی و اطلاعاتی عوامل کشتار خرس قهوه ای را که ۲ نفر بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: حفاظت از عرصه های طبیعی و جانداران و تنوع زیستی، از وظایف ذاتی سازمان محیط زیست است و این متخلفان برای بررسی و پیگیری پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: در راستای حفظ گونه های جانوری، به خصوص گونه های در معرض خطر، که خرس قهوه ای نیز یکی از این گونه هاست مامورین یگان حفاظت محیط زیست با هر گونه تخلف زیست محیطی طبق ضوابط و مقررات محیط زیست برخورد خواهند کرد.

وی از مردم دوستدار محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آزار و آذیت حیوانات و تخریب محیط زیست مراتب را به نزدیک ترین ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

گفتنی است روز پنجشنبه ۷ فروردین عده ای اقدام به کشتن خرس قهوه ای در یکی از روستاهای ارومیه کردند و فیلم کشتار و آزار حیوان را در فضای مجازی منتشر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟