مرگ تلخ جوان روستایی در سیمینه‌رود میاندوآب

به گزارش رکنا ، رییس هلال احمر میاندوآب گفت: یک جوان ۲۴ ساله اهل روستای «زنجیرآباد» از توابع بخش مرکزی این شهرستان در سیمینه‌رود غرق شده ولی هنوز جسد این فرد نیز کشف نشده‌است.

نادر افشارلو اظهار داشت: این جوان از روز پنج‌شنبه در این رودخانه غرق شده و تلاش امدادگران آتش‌نشانی و هلال احمر برای کشف جسد او با گذشت ۲ روز بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: نیروهای سازمان آتش‌نشانی از ساعت‌های اولیه کسب این خبر، با حضور در محل حادثه کار جست‌وجو برای یافتن جسد این جوان را آغاز کرده‌اند.

وی بیان کرد: روز جمعه نیز امدادگران هلال احمر و همچنین نیروهای مردمی یه عنوان غواص به جست و جوی پیکر این جوان پرداختند ولی تلاش آنان همچنان بی‌نتیجه بود.

وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده روستای زنجیرآباد روی داد، اظهار داشت: اکیپ امداد و نجات هلال احمر میاندوآب با استفاده از تجهیزات موجود شامل قایق موتوری به چست و جوی جسد این جوان همچنان ادامه می‌دهند.

وی به مردم توصیه کرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت جریان آب رودخانه‌ها، مردم ضمن ماندن در خانه، از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری کنند.

این نخستین قربانی سیمینه‌رود میاندوآب در سال جاری است.

سالانه چندین نفر بر اثر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن به فنون آشنا جان خود را در رودخانه‌های زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب از دست می‌دهند.

سیمینه‌رود که در زبان محلی «تاتائوچایی» معروف است، به عنوان یکی از رودهای مهم آذربایجان‌غربی از کوهستان‌های بوکان، سقز، بانه و شمال عراق سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از شهرهای بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟