حادثه هولناک در اتوبان چمران پایتخت + عکس

به گزارش رکنا ، ​رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی سمند در محور " جنوب به شمال اتوبان شهید چمران بالاتر از نیایش روبروی آتی ساز " ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

 سرهنگ "محمد رازقی " افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری سمند به علت سرعت زیاد با گاردریل های کناری اتوبان برخورد کرده و پس از یک بار چرخیدن به دور خود متوقف شده است .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین این خودرو مصدوم می گردند که با حضور به موقع عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می گردند .

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

رازقی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟