پشت پرده بستری شدن دوباره یک بیمار بهبود یافته کرونایی/ سپاه مهاباد به نگرانی مردم خاتمه داد

به گزارش رکنا، رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: فرد مبتلا به کرونا در مهاباد که روز اول فروردین ماه نتیجه تست کرونای او مثبت اعلام شده بود پس از بهبود به قرنطینه خانگی رضایت داد.

دکتر علی احمد آقاپور افزود: این فرد با نظر پزشک متخصص از بیمارستان ترخیص شد و مقرر شد که در خانه تمامی اصول قرنطینه خانگی را رعایت کند.

وی ادامه داد: اما این فرد با شکستن قرنطینه خانگی و حضور در اماکن عمومی نگرانی‌هایی را در مهاباد شکل داد از این رو از وی خواسته شد که به بیمارستان مراجعه کند و مراحل قرنطینه را در مراکز درمانی طی کند .

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا استان اضافه کرد: در پی ممانعت این فرد برای بازگشت به بیمارستان و با همکاری نیروهای سپاه فرد مبتلا به بیماری کرونا به مراکز درمانی بازگردانده شده تا مراحل قرنطینه را به صورت کامل و در بیمارستان طی کند.

آقاپور با بیان اینکه قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا به نفع سلامتی خود فرد مبتلا و اطرافیان اوست، اظهار کرد: بنا بر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از این پس بیماران مشکوک به کرونا و یا بیمارانی که نتیجه آزمایش آنها مثبت باشد باید در مراکز درمانی مراحل قرنطینه را طی کنند.

او با رد شایعات مربوط به دو نوع نتیجه آزمایش در خصوص این بیمار مهابادی گفت: مسئله انجام دو مرحله آزمایش از این فرد به هیچ وجه صحت ندارد بلکه تنها یک بار از این فرد تست کرونا گرفته شده است که آن نتیجه آن نیز مثبت بوده است. اکنون این فرد در بیمارستان بستری است و مراقبت های درمانی از او انجام می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟