فداکاری ماموران پلیس برای نجات جان زن و شوهر گرفتار در سیل

به گزارش رکنا، حمود علی‌پور روز دوشنبه گفت: ساعتی پیش پس از بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیلاب در تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان طبس، یک خودرو سمند با ۲ سرنشین در محور دیهوک - طبس هنگام عبور از سیلاب گرفتار شدند.

وی بیان کرد: ماموران بخش دیهوک هنگام کنترل محورهای عبوری خودرو گرفتار در سیلاب را مشاهده کردند که داخل خودرو پر از آب شده است و راننده و سرنشین آن در حال غرق شدن هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران پلیس بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و درخواست امدادرسانی کردند ولی با توجه به وضعیت جاده و شرایط ناپایدار جوی همچنین احتمال غرق شدن سرنشیان خودرو، با جانفشانی وارد سیلاب شده و به طرز معجره آسایی این زوج طبسی را نجات دادند و از داخل سیلاب بیرون کشیدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی ایستگاه بازرسی و فرماندهی انتظامی بخش دیهوک شهرستان طبس، از هموطنان و همشهریان درخواست کرد به علت شرایط جوی و وقوع سیل، به منظور جلوگیری از وقوع این چنین حوادثی، از تردد غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی خودداری کنند.

سامانه بارشی که از روز شنبه دوم فروردین در خراسان جنوبی فعال شد امروز در اغلب نقاط استان شدت گرفته و در برخی شهرستان‌ها موجب جاری شدن روان آب شده است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری بیرجند است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 553404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟