11 کشته در سیل جنوب کشور در عرض 24 ساعت + فیلم
حجم ویدیو: 7.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، کشته های سیل در ۲۴ ساعت گذشته به 11 نفر رسید.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: از این تعداد از کشته شدگان ۲ نفر مادر و فرزند در بندر عباس، ۳نفر در استان فارس، ۳ نفر در کنارک ،۳ نفر هم در قم و یک نفر در بوشهر جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که از دو هفته گذشته هشدارهای لازم برای پیشگیری به استان ها سیل زده و مردم داده شده بود.

مجتبی خالدی روز دوشنبه  با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی تا در ۲۴ساعت گذشته تا ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارم فروردین ۹۹ افزود: کل مصدومان ۱۷ نفر بود و مصدوم اعزامی هم شامل ۱۲ نفر و درمان در محل پنج نفر بودند.

وی گفت : ۱۱ نفرفوتی ها شامل بندرعباس ۲ نفر - خانم ۳۲ ساله - دختر ۵ ساله - گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب - لارستان: ۱ نفر - مرد ۵۸ ساله - گرفتار شدن خودرو مسیر سیلاب - بندرکنگان: ۱ نفر - قم، ۳ نفر یک خانم، یک آقا و کودک ۶ ماهه - ریزش تونل بر اثر بارش باران - مهر ۴ نفر بودند.

خالدی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ این حوادث جوی ۲ نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محور های فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است

وی همچنین گفت:‌ هشت واحد مسکونی در روستای تیس شهرستان چابهار تخریب شده و دهستان زهکلوت در شهرستان رودبار جنوب در محاصره آب است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: محورهای اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر، کهنوج، قلعه گنج و کهنوج به قلعه گنج، جیرفت و بندرعباس مسدود است و محورهای فرعی در شهرستان های رودبارجنوب، کهنوج و فنوج مسدود است که خدمات رسانی حوزه سلامت به آسیب دیدگان را دچار اختلال کرده است.

وی تصریح کرد: محور طبس به تپه طاق و دیهوک - زنوخان در خراسان جنوبی مسدود است و سه دستگاه آمبولانس اورژانس به دلیل بارش برف در مازندران و سمنان گرفتار شده اند و هماهنگی با راهداری جهت بازگشایی محور در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟