سردار سپاه حسین اسداللهی به یاران شهیدش پیوست + عکس

به گزارش رکنا، سردار حسین اسداللهی معاون بازرسی سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ بر اثر بیماری ناشی از عوارض شیمیایی سالهای دفاع مقدس پس از مدتی بستری در بیمارستان، به یاران شهیدش پیوست.

سردار اسداللهی مدتی نیز فرماندهی لشکر عملیاتی محمدرسول الله تهران بزرگ را برعهده داشت و در زمان وقوع سیل در ابتدای سال 98 به عنوان فرمانده قرارگاه جهادی سپاه تهران مشغول خدمت به هموطنان بود.

او همچنین ازجمله فرماندهانی است که در جبهه مقاومت و در مقابله با تروریستهای تکفیری حضور داشت.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ پیامی را بدین منظور صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار حاج حسین اسدالهی، بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، پس از عمری مجاهدت و ایثار در صحنه‌های نبرد دوران جنگ تحمیلی و همچنین جبهه‌های مقابله با داعش در سوریه، امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اثر عارضه‌ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

شهید اسدالهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در کارنامه‌ی مدیریتی ایشان است.

وی همچنین در زمان شکل گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی موسوم به داعش، مدت‌های طولانی به عنوان فرمانده در کنار رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) نقشی اساسی داشت.

شهید اسدالهی پس از نابودی داعش، در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی به ملت شریف ایران بویژه در صحنه‌های امدادرسانی بهنگام زلزله‌ی واقع شده در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهر‌های شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه‌های جهادی، حضوری شبانه روزی داشتند.

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ فقدان این سـردار دلاور را به محضر حضـرت بقیه الله الاعظـم (عج)، مـقام معظـم رهبـری «مـدظلـه العالـی» و خانواده معـزز ایشان تسلیت عـرض نموده و از خـداونـد متعـال علـو درجـات و حشـر با اولیاء الهـی را برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت مـی نماید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟