تشکر خاص بیمار کرونایی اشک پرستاران را درآورد + فیلم / چین
حجم ویدیو: 2.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا،  دسامبر سال گذشته بود که گزارش‌هایی مبنی بر شیوع یک ویروس مرموز در چین منتشر شد، کروناویروس. ویروس کرونا نه تنها به شکلی گسترده در سراسر این کشور گسترش یافت بلکه به فراتر از مرز‌های این کشور نیز رسید. کرونا اکنون در ۱۶۵ کشور جهان مشاهده شده است. این ویروس تاکنون نزدیک به ۱۸۰ هزار تن در جهان را آلوده کرده که منجر به مرگ نزدیک به ۷ هزار نفر تن شده است. همچنین ۸۰ هزار تن نیز از مبتلایان به کرونا بهبود یافته اند.

بهبودی این تعداد از بیماران مبتلا به کرونا مرهون فداکاری و تلاش خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران ایثارگری است که در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی به همنوعان خود هستند. آن‌ها با وجود آگاهی از تمامی خطرات خالصانه و بدون هیچ واهمه‌ای پا در میدان مبارزه با این ویروس گذاشته اند. فداکاری و ایثاری که هرگز از بیماران نجات یافته از کرونا پنهان نمی‌ماندد و آن‌ها به شکلی نجات جان خود را وامدار تلاش این عزیزان می‌دانند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تشکر خاص یک بیمار نجات یافته از کرونا را در یکی از بیمارستان‌های چین به تصویر می‌کشد. این زن که پس از ابتلا به کرونا نجات یافته بود قبل از ترک بیمارستان از تیم پزشکی قدردانی کرد. در این ویدئو او در حالی که به نشانه تشکر در مقابل پرستار جوان سر تعظیم فرود می‌آورد پرستار قادر به کنترل احساسات خود نشده و شروع به گریه کردن می‌کند. در این ویدئو پرستار " وانگ جیاکی" در حالی که به شدت گریه می‌کند دیده می‌شود. او گفت: «صادقانه بگویم در اوایل کار کمی احساس ترس داشتم، اما به خودم گفتم این مسئولیت من است و باید آن را بپذیرم. در این روز‌های سخت و با وجود فشار کار من فقط از بیمارانم عشق و محبت دریافت می‌کنم. باید بگویم که زیباترین چیز در ووهان شکوفه‌های ساکورا ( شکوفه درخت گیلاس) نیست بلکه قلب قدرشناس مردم آن است.»

گفتنی است؛ این اتفاق در بیمارستان دانشکده پزشکی تانگژی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟