۱۲ مادر باردار مشکوک به ویروس کرونا در کاشان بهبود پیدا کردند

به گزارش رکنا،محمد حاجی جعفری ضمن اشاره به بستری 16 مادر باردار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات درمانی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و عوامل درمان تاکنون 12 مادر باردار با بهبود وضعیت جسمانی خود از بیمارستان‌های شهید بهشتی و سیدالشهدا مرخص شدند.

وی از بهبودی یکی از مادران مبتلا به ویروس کرونا در هفته 23 بارداری خبر داد و افزود: این مادر باردار بیمار پس از اقدامات درمانی صورت گرفته و بعد از دو هفته وضعیت جسمانی مطلوبی را پیدا کرد و در حال حاضر در شرایط مساعد قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست دارم تا در منازل بمانند، ابراز داشت: امیدواریم عید امسال را با شکست ویروس کرونا جشن بگیریم در حالی که این مهم مستلزم رعایت نکات بهداشت فردی و ماندن در منزل است.

وی با بیان اینکه شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: تمامی عوامل درمان به ویژه پرستاران و پزشکان تلاش خود را به‌کار گرفتند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند و شکست این ویروس با همکاری و ماندن شهروندان در منزل میسر می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟