خانه ای که لانه صدها مار بود! / زن و شوهر شوکه شدند + فیلم / امریکا
حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش رکنا،یک زوج میانسال که خانه جدیدی را در ایالت کلرادوی آمریکا خریداری کرده بودند هرگز تصور نمی‌کردند که با مشکلی باورنکردنی مواجه شوند. " شاینون مک فادِن " و "رویسی رابینز " پس از اقامت در خانه جدیدی خود در خیابان راشمور در منطقه " الیزابت " کلرادو متوجه مشکلی عجیب شدند.

ده‌ها مار که از در و دیوار خانه آویزان می‌شدند موجب شوکه شدن این زوج شد. این زوج پس از بررسی های بیشتر متوجه شدند که کف خانه آنها، محل زندگی صدها مار است. آنها حدود ۱۵۰ مار را در کف خانه جدید خود پیدا کردند.

خانم مک فادن در این باره به یک خبرنگار محلی گفت: «ما مار‌هایی را مشاهده می‌کردیم که سر خود را از زیر تخته‌های چوبی کف خانه بیرون می‌آوردند. وقتی هوا گرم‌تر می‌شد مار‌های بیشتری در باغ و حتی در داخل خانه دیده می‌شدند.»

بنا به گفته مک فادن او و همسرش این خانه را در نوامبر ۲۰۱۸ خریداری کرده بودند. آن‌ها در زمان خرید خانه متوجه حضور مار‌ها در کف خانه نشده بودند.

این زوج مجبور شدند تا یک متخصص را برای حل این مشکل استخدام کنند. این متخصص یک مار غول پیکر را در کف خانه آن‌ها پیدا کرد. او همچنین حدود ۱۵۰ مار را در خانه این زوج پیدا کرد. این زوج ۸۰۰۰ دلار را برای نوسازی کف خانه و همچنین ایمن سازی خانه از هجوم جانوران موذی هزینه کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟