انهدام باند سارقان خودرو در اراک/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش رکنا،سرهنگ سید نورالدین حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل پایین در شهرستان اراک، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده و شبانه روزی، سرانجام مأموران با انجام یک عملیات هدفمند، ۳ سارق سابقه دار را که هریک دارای سوابق متعدد سرقت خودرو بودند، در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهمان ابتدا انجام هرگونه سرقت را انکار کردند اما در مواجهه با مستندات پلیس به سرقت ۱۰ دستگاه خودروی خودرو اعتراف کردند.

حسینی عنوان کرد: در بازجویی‌های فنی پلیس سارقان دستگیر شده اظهار داشتند که پس از سرقت خودروهای مدل پایین و فاقد ایمنی لازم، قطعات مورد نیاز خودروها را جدا و سپس خودروهای سرقتی را در حاشیه شهر رها کرده و در فرصت مناسب قطعات را به فرد مالخری می فروخته اند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به شناسایی و دستگیری فرد مالخر در ادامه تحقیقات پلیس افزود: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، متهمان به زندان منتقل شده و تحقیقات تکمیلی در مورد جرایم آنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟