200 نقطه از شهر تهران روزانه ضدعفونی می شوند

به گزارش رکنا،ملکی در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: امروز دوازدهمین روزی است که سازمان آتش نشانی تهران به دستور معاون خدمات شهری مستقیماً وارد عرصه ضدعفونی کردن معابر شده است.

وی افزود: در ابتدا ضدعفونی اماکن عمومی به ویژه استگاه های مترو، میادین میوه و تره بار، فروشگاه ها و پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی به آتش نشانی سپرده شده بود اما پس از گذشت چند روز ضدعفونی اکثر معابر اعم از بازار بزرگ تهران، بازار تجریش، بازار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و پایانه های شمال، جنوب، شرق و غرب، کل خیابان ولیعصر (عج)، خیابان حکیم و خیابان یافت آباد را هم به ما سپردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از تکمیل تجهیزات ضدعفونی در طی این مدت خبرداد و گفت: ما 80 دستگاه سمپاش انفرادی و در روزهای قبل هم برای اولین بار خودروی غول پیکر تخصصی برای سم پاشی معابر را نیز تهیه کردیم و در روزهای آینده هم چند دستگاه دیگر به تجهیزات فعلی ما اضافه خواهد شد.

ملکی با اشاره به ضدعفونی نرده های بیرونی، درب های ورودی، بخشی از محوطه و حتی ورودی اورژانس ها و خیابان های اطراف بیمارستان ها توسط آتش نشانی بیان داشت: سه نقطه در تهران یعنی کلیه پایانه های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و تمام ایستگاه های بی آر تی هر روز ضدعفونی می شوند و نیروهای آتش نشانی 24 ساعته کار می کنند.

وی همچنین با اشاره به ضدعفونی روزانه 200 نقطه شهر تهران با 230 دستگاه خودروی سواری و سنگین و 500 نفر گفت: همه فعالیت های نیروهای آتش نشانی، جهادی، بسیج، سپاه و ارتش و پزشکان و پرستاران بخش کوچکی از کار است و بخش اعظم کار رعایت مسائل بهداشتی و حفاظتی و همکاری شهروندان یعنی ماندن در خانه است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مردم درخواست کرد که شهروندان حتی الامکان در سطح شهر تردد نکنند و حداقل از ماسک و دستکش استفاده کنند تا این مرحله بحرانی را نیز پشت سر بگذاریم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟