کلیه مراجعان به کلانتری ها و مقرهای پلیس تب سنجی می شوند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای فرمانده قرارگاه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در ورودی تمامی مقرها و کلانتری ها، تمامی کارکنان پلیس و مراجعه کنندگان با این دستگاه ها حرارت سنجی می شوند و اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس به عمل می آید.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به تجهیز شدن کلانتری ها و مقرهای پلیس پیشگیری به دستگاه های سم پاش، اظهار داشت: روزانه در چندین نوبت محل های پر تردد مراجعه کنندگان و همچنین تحت نظرگاه‌ها ضد عفونی و پاک سازی می شود.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد : تمامی افسران و درجه دارانی که با شهروندان در ارتباط هستند به واسطه شغلی که دارند و کلیه پرسنل پلیس پیشگیری که در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند اعم از افسران، درجه داران، سربازان وظیفه، افسران تحقیق، دژبان ها، مسئولان تحت نظرگاه، ماموران 110، واحدهای گشت خودرویی و موتوری ملزم به استفاده از دستکش و ماسک شدند.

سرهنگ موقوفه ای در خاتمه با تاکید مجدد بر ضد عفونی چندین باره مقرهای پلیس پیشگیری در طول روز عنوان کرد: پلیس پیشگیری در راستای تدابیر رئیس پلیس پایتخت این اقدامات را برای سلامتی پرسنل و مراجعان در دستور کار قرار داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 550423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟