بازار یزد هم تحت تاثیر کرونا قرار گرفت

به گزارش رکنا ، سید محمد رستگاری فرماندار یزد گفت: با توجه به گفته پزشکان در زمان اوج شیوع ویروس کرونا قرار داریم، برای حفاظت از سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع کرونا بازار یزد چهار روز تعطیل شد.

او افزود: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در یزد با هدف صیانت از سلامت مردم، اصناف، بازاریان و کسبه، همه صنوف به استثنای واحدا‌های تامین‌کننده نیاز‌های اصلی شهروندان تعطیل است.

رستگاری ادامه داد: این واحد‌ها شامل نانوایی‌ها، بنکداران، فروشگاه‌های بزرگ و عمده فروشی مواد غذایی، خواربارفروشی به جز آجیل فروشی، فروشندگان لوازم طبی، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، قصابی‌ها، لبنیات و سوپرمارکت ها، مرغ و ماهی، میوه فروشی‌ها، عطاری‌ها، فروشندگان برنج و حبوبات، دفاتر تاکسی تلفنی، آپاراتی‌ها و تعمیرات ماشین هستند.

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به مراجعات مردمی به بیمارستان های یزد،گفت: در صورتیکه روند افزایشی ادامه داشته باشد با مشکل ارائه خدمات در بیمارستان‌ها مواجه خواهیم شد.

او با بیان اینکه در شب گذشته در بیمارستان‌های استان یزد با افزایش پذیرش بیماران کرونایی مواجه بودیم، افزود: در صورتیکه این روند افزایشی ادامه داشته باشد با مشکل ارائه خدمات در بیمارستان‌ها مواجه خواهیم شد.

تاکنون ۱۶ نفر در یزد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟