خبر خوش از وضع بیمار کرونایی در زرند

به گزارش رکنا ، سالاری متخصص بیماری‌های عفونی، بیمارستان امام علی(ع) تامین اجتماعی زرند گفت: بیماری که قبل از اعلام نتیجه آزمایش بصورت کاملا ایزوله تحت مراقبت و درمان‌های دارویی قرار گفته بود و از درگیری ریوی بسیار بالایی برخوردار بود و متاسفانه مثبت بودن آزمایش وی اعلام شد، خوشبختانه امروز با حال عمومی خوب و توصیه‌های بهداشتی برای خود بیمار و بستگان او از بیمارستان مرخص شد.

او گفت: پیشگیری و رعایت مسائل بهداشت فردی مهمترین کلید موفقیت در مقابله با ویروس کرونا است و شهروندان توجه کنند در موارد غیر ضروری از حضور در اجتماعات جدا پرهیز کنند.

هاشمی مدیر بیمارستان امام علی(ع) زرند هم افزود: در پی شیوع ویروس کرونا یک بخش از تنها بیمارستان زرند درنظر گرفته شده است و خوشبختانه امروز شاهد ترخیص نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در زرند هستیم که بعد از چند روز بستری بودن، سلامتی خود را به دست آورد و با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شد.

رشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند هم گفت: از ۱۶مورد مشکوک به ویروس کرونا تنها آزمایش یه نفر مثبت اعلام شده بود که با اقدامات جهاد گونه و شبانه روزی پرسنل سخت کوش و پزشکان دلسوز حال وی رضایت بخش و سلامتی خود را بدست آورد.

صادق زاده فرماندار زرند هم از تلاش شبانه روزی پرسنل بیمارستان و پزشکان در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران قدردانی کرد و از مردم خواست به توصیه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه داشته باشند و از اجتماعات پرهیز نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟