تصادف مرگبار مزدا با کامیون در اتوبان بابایی / نیمه شب رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ" احسان موُمنی" اظهار داشت: نیمه شب شنبه، در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی، یک دستگاه خودروی سواری مزدا 3که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بود، به شدت با کامیون حمل نخاله برخورد می کند.

وی بیان داشت : راننده مزدا که قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده، با کامیون حمل نخاله که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد کرده و در اثر شدت برخورد سرنشین خودروی سواری مزدا 3 به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 25پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه این سرنشین خودروی سواری مزدا 3 در محل حادثه فوت شده بود، توسط عوامل اورژانس منتقل و راننده مصدوم نیز از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شود.

سرهنگ موُمنی به رانندگاه و سرنشینان خودرو تاکید کرد: هنگام حرکت خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنید و در ساعت های خلوتی معابر با سرعت مطمئن حرکت کنید.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: سرعت مطمئن سرعتی است که در صورت وقوع خطر راننده بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟