نهاوندی های درگیر کرونا افزایش یافتند

به گزارش رکنا ، دکتر مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در آخرین نتایج تست کرونا در نهاوند ۶نفر به این بیماری مبتلا هستند و همچنان از مردم خواهش می‌کنیم در خانه بمانند.

او افزود: طرح نظارت و کنترل در محور‌های شهرستان شروع شده است و مسافران مشکوک به کرونا در نهاوند قرنطینه میشوند همچنین از شهروندان می‌خواهیم از حضور در مراسم ختم و عروسی جلوگیری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوندیان افزود: اکیپ‌های کنترل مسافران ورودی به شهرستان در محور‌ها مستقر هستند و افرادی که مشکوک به کرونا تشخیص داده شوند قرنطینه می‌شوند.

او افزود: مردم شهرستان نهاوند باید بدانند فقط باید زنجیره انتقال این بیماری را با خود مراقبتی و رعایت موارد بهداشتی قطع کنند.

دارابی گفت: از مردم می‌خواهیم به شهر‌های همجوار مسافرت نکنند و در مکان‌های شلوغ حضور نیابند تا از انتشار این بیماری جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند مشکل برگزاری مراسم ختم در نهاوند را به‌عنوان یک چالش مهم عنوان کرد و افزود: حضور مردم در مراسم جمعی مانند میهمانی‌ها و به‌خصوص مراسم ختم از مشکلات ما درکنترل ویروس کرونا است که از خانواده‌های متوفی و از همشهریان خواهش داریم تا جایی که امکان دارد این اجتماعات را کاهش دهند.

دارابی گفت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های نهاوند آماده و پرستاران به‌صورت شبانه‌روزی در حال کار هستند و مردم نیز باید برای کم کردن مشکلات این قشر کمک‌ حال کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان نهاوند باشند.

او ادامه داد: امیدواریم مردم از تردد بیهوده و سفر به شهر‌های اطراف اجتناب کنند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟