اقدام جنجالی یک مرد 57 ساله برای اعتراض به شیوع ویروس کرونا + فیلم
حجم ویدیو: 6.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی ویدیویی در رسانه های خارجی به انتشار گذاشته شد که ماجراجویی وحشتناک و خطرناک مردعنکبوتی فرانسوی را به تصویر کشیده است.

در ویدیو منتشر شده نشان می دهد که مرد میانسال فرانسوی که با صعود به برج‌ها و ساختمان‌های بلند در فرانسه به مرد عنکبوتی فرانسه مشهور شده در یک ماجراجویی اقدام به بالا رفتن از برج 145 متری در عرض 25 دقیقه در اسپانیا کرد.

نکته جالبی که این مرد 57 ساله را مشهور کرده نداشتن تجهیزات ایمنی حین صعود این برج ها و ماجراجویی های خطرناک بوده است.

در صحنه‌هایی از این ویدیو شاهدان عینی و پلیس که در حال تماشای صعود مرد فرانسوی هستند دیده می‌شوند و در آخر پلیس بارسلون پس از پایین آمدن وی در میان تشویق‌های شاهدان عینی اقدام به بازداشت او کرد.

مرد ماجراجو پس از دستگیری هدف خود از این صعود را اعتراض به وحشت همگانی از ویروس کشنده کرونا در جهان اعلام کرد.

وی در بازجویی گفت که این کار را برای نداشتن ترس انجام داده چرا که امروزه مردم جهان به خاطر ویروس کرونا به شدت وحشت زده شدند و ترس آن ها را به کشتن می دهد نه ویروس. او برای این که ثابت کند که صعود برج بسیار ترسناک است اما وی بدون تجیهزات این کار را کرده و دست به این اقدام جنجالی زده است تا به مردم بگوید ترس قابل کنترل است.

گفتنی است این مرد تاکنون به بیش از 100 برج بلند جهان از جمله برج خلیفه در دبی، برج ایفل در پاریس، برج‌های دو قلوی پتروناس در مالزی و برج اُپرا هاوس در سیدنی بدون تجهیزات صعود کرده که صعود چند ماه پیش او به یک برج 48 طبقه در پاریس خبرساز شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 549659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟