حجم ویدیو: 819.42K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

به گزارش رکنا،ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصادف وحشتناک یک خودرو با قطار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که نخستین بار توسط پلیس لس آنجلس آمریکا در توئیتر منتشر شد مشاهده می‌شود که بی احتیاطی راننده و دور زدن بدون مکث او حادثه‌ای هولناک را رقم می‌زند.

در ابتدای این ویدئو خودروی مشکی زنگ در حال نزدیک شدن به محل تقاطع دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که راننده خودرو بدون اطمینان از خالی بودن ریل ناگهان اقدام به پیچیدن کرده و در مقابل یک قطار تندرو قرار می‌گیرد. در این ویدئو مشاهده می‌شد که قطار به طرزی وحشتناک خودرو را مانند کاغذ مچاله کرده و با خود به جلو حمل می‌کند. با وجود شدت بسیار زیاد این تصادف، راننده خودرو تنها دچار جراحت سطحی شد و بطرز معجزه آسایی از مرگ گریخت.

پلیس محلی آمریکا برای هشدار به رانندگان و رعایت احتیاط هنگام رانندگی اقدام به انتشار این ویدئو کرد. پلیس در کپشن این ویدئو نوشت: «این حادثه می‌توانست منجر به یک تراژدی شود. خوشبختانه راننده در حالی که تنها دچار جراحت سطحی شد از این حادثه جان سالم بدر برد. اما این هشداری برای همه ماست که در محدوده ریل راه آهن هوشیار باشیم و به علائم رانندگی توجه کنیم.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 549332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟