حجم ویدیو: 1.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

به گزارش رکنا، از شیوع ویروس کرونا در جهان حدود یک و نیم ماه می‌گذرد. تاکنون در سراسر جهان ۹۶۶۲۱ به این ویروس آلوده شده اند که ۵۳۹۵۲ نفر یعنی بیش از نیمی از مبتلایان بهبود یافته اند. از روز نخست شیوع این ویروس در ووهان چین و سپس انتشار آن در جهان، پزشکان و پرستاران با تلاشی خستگی ناپذیر مشغول ارائه درمان به مبتلایان هستند.

بدون شک نجات جان نیمی از مبتلایان به کرونا مرهون فداکاری و ایثار پزشکان و پرستارانی است که با به خطر انداختن جان خود در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور دارند.

این تلاش خالصانه و فداکاری بزرگ چیزی نیست که از دید بیماران که از نزدیک شاهد آن هستند پنهان بماند و بدون شک این بیماران نجات جان خود را مرهون تلاش این پزشکان و پرستاران می‌دانند. بیمارانی که از این ویروس خلاص شده اند و دوباره بهبودی خود را به دست آورده اند هر یک به نوعی سعی می‌کنند تا از پزشکان و پرستاران زحمتکش قدردانی کنند، مانند بیمار مبتلا به کرونا اهل چین که آخرین درخواست او از پزشک معالجش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این بیمار پس از ترخیص از بیمارستان از پزشک معالجش خواست تا با برداشتن ماکس خود قیافه اش را به او نشان دهد. این بیمار پس از دیدن چهره پزشک گفت: «از شما بخاطر درمانم تشکر می‌کنم. من برای شما آرزوی سلامتی و پیروزی در مبارزه با این بیماری را دارم.»

گفتنی است؛ این مرد جوان که هویتش مشخص نشده پس از ابتلا به کرونا ۲۵ روز در بیمارستان و در حالی که وضعیت وخیمی داشت بستری بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 548895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟