مبتلایان به کرونا در کردستان به 14 مورد رسید

به گزارش رکنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز گذشته در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرده بود که شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا روز سه شنبه ۱۰ نفر بوده است.

ظهر امروز وزارت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد از روز گذشته تاکنون چهار مورد جدید دیگر مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان شناسایی شده است.

بر همین اساس هم اکنون ۱۴ نفر در استان کردستان به صورت قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم اکنون نزدیک به ۸۰ نفر در سراسر این استان مشکوک به داشتن بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری شده‌اند.

شهرستان سقز در استان کردستان با دارا بودن بیشترین میزان شمار مبتلایان به کرونا دارای وضعیت نگران کننده است و به همین دلیل صبح امروز مرکز بهداشت این شهرستان با انتشار اطلاعیه ای از مردم خواست تا از تجمع در مکان های شلوغ و پرتردد به شدت پرهیز کنند.

در اطلاعیه صبح امروز مرکز بهداشت شهرستان سقز همچنین از مردم درخواست شده است تا در صورت داشتن علائم ویروس کرونا از منازل خود خارج نشوند.

ارزو فلاحی ضمن اشاره به انتشار اخباری در خصوص مرگ و میر افراد مبتلا به ویروس کرونا در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، افزود: دو مورد مرگ گزارش شده در شهرستان سقز مشکوک به ویروس کرونا بوده‌اند ولی تاکنون جواب آزمایش آنها اعلام نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟