استقرار 2 بیمارستان سیار سپاه و ارتش در قم

به گزارش رکنا،  بهرام سرمت ظهر امروز پس از جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با حضور حجت الاسلام عراقی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد و ایشان حامل پیام امیدبخش مقام معظم رهبری بودند و پیام معظم له برای مسؤولان، کادر درمانی و پزشکی و مردم شریف قم قوت قلب بود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه شرایط و مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت اظهار کرد: در سطح کشور و جهان این ویروس به لحاظ شیوع در حال گستردگی است و در استان هنوز روند صعودی دارد.

استاندار قم یادآور شد: از روزی که دو مورد مبتلا به کرونا مثبت اعلام شد جلسات ستاد بحران تشکیل شد و روزانه مسائل مختلف رصد شده و تقسیم کار روشنی بین دستگاه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان های شهر به بیماران اختصاص یافته و دو بیماستان سیار ارتش و سپاه در استان مستقر شده است افزود: از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی استفاده شده است و در خصوص دو بیمارستان در حال تکمیل نیز قرار است از حمایت‌های دولت بهره مند شویم.

سرمست با اشاره به اینکه مهمترن مسئله آگاهی بخشی و رعایت بهداشت فردی است یادآور شد: از مردم انتظار داریم کمتر در اجتماعات حضور یافته و از خود و خانواده مراقبت کنند و مسؤولان نیز وظیفه دارند حافظ سلامت، امنیت روحی و روانی باشند.

وی با اشاره به اینکه چند واحد تولیدی که می‌توانستند با تغییر خط تولید مواد ضدعفونی و ماسک تولید کنند فعال شده اند، گفت: نسبت به تنظیم بازار و تامین اقلام تصمیمات خوبی گرفته شده است و امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم کمبودها را با همت و حمایت مسؤولان و واحدهای تولیدی به نقطه مناسبی برسانیم.

استاندار قم یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این بیماری را با همدلی، همفکری، همکاری تمام ارکان نظام و مردم در یک نقطه متوقف کرده و ریشه کن کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟