فرار شیطانی مرد شوم در مرخصی زندان

به گزارش رکنا ، نورمحمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای از بازپرسی، دادسرای عمومی و انقلاب کرج به پلیس امنیت عمومی مبنی بر دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری و فروش مال غیر، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم در بحث جعل و کلاهبرداری بسیار حرفه‌ای بوده و دارای چندین فقره سابقه کیفری است و آخرین بار پس از مرخصی از زندان دیگر بازنگشته و در حال حاضر تحت تعقیب مراجع قضائی است.

سرهنگ فتحی زاده گفت: با توجه به این که متهم هیچ گونه ردپایی از خود برجای نگذاشته بود بنابراین با اقدامات گسترده پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم در منطقه گوهردشت کرج شناسایی و نامبرده تحت نظر قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب نامبرده را در هنگام کلاهبرداری در یک مرکز مشاوره املاک دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی مدارک و سند املاک جعلی کشف و ضمیمه پرونده نامبرده شد.

سرهنگ فتحی‌زاده در خصوص شیوه و شگرد این کلاهبردار حرفه‌ای گفت: متهم با معرفی خود به عنوان مأمور دولتی با چرب زبانی و نشان دادن کارت‌های شناسایی جعلی ابتدا اطمینان مال باختگان را جلب و سپس اقدام به فروش املاک با مدارک جعلی می‌کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان با اشاره به شناسایی تعدادی از مال باختگان خاطرنشان کرد: تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟