راز هولناک خانه نخست وزیر اسرائیل فاش شد + عکس

به گزارش رکنا، به نقل از اسپوتنیک، خدمتکار سابق خانه نخست وزیر اسرائیل جزئیات جنجال های خانگی همسر نتانیاهو را فاش ساخت.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از «آسوشیتدپرس» گزارش داد که خدمتکار زن سابق منزل بنیامین نتانیاهو از همسر نخست وزیر اسرائیل به دلیل آسیب روحی و فیزیکی شکایت کرده است و خواهان پرداخت مبلغ جبرانی به میزان 190 هزار دلار شده است.

این زن از فرانسه به اسرائیل رفته بود و 5 ماه در آنجا خدمت کرد و در تمام این مدت در دفتر «خاطراتش» تمام وقایع را یادداشت می کرد.

همسر نتانیاهو

در یکی از این یادداشت ها او نوشت که سارا نتانیاهو بر سرش فریاد زد که چرا آشغال‌ها را بیرون نریخته و به او ناسزا گفت و احمق و کثیف خطابش کرد و گفت برود خودش را تمیز کند.

او همچنین گفت که سارا همسر نتانیاهو همیشه بر سر او فریاد می‌زد و اجازه خروج او از منزل را نمی‌داد و در حالت بین خواب و هوشیاری بسر می برد و گاهی خودش را ناگهان زمین می زند و فریادزنان بر کف اتاق می کوبید.

«شرایطی که 5 ماه با آن مواجه بودم خیلی سخت بود، من در یک جهنم بودم، رنج کشیدم و گریه می‌کردم. سارا از نظر روحی و روانی انسانی سالم و عادی نیست».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟