سردار "مهدی حاجیان" روز پنجشنبه با اعلام این مطلب، گفت: بامداد هشتم اسفند ماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در لاین شمالی آزاد راه "قزوین - زنجان "، حوالی " دولت آباد" عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه کامیون که در حال حرکت در لاین جنوبی آزاد راه بوده که پس از برخورد و شکستن "نیوجرسی" آزاد راه به لاین شمالی تجاوز و با یک دستگاه سواری "ماکسیما" و یک دستگاه سواری "پژو 405" برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : متاسفانه در این حادثه دلخراش راننده و یکی از سرنشیان خودرو "ماکسیما" و راننده "پژو 405" در دم فوت و یکی از سرنشینان خودرو "ماکسیما" و راننده کامیون مجروح که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سردار حاجیان یادآور شد: علت تامه این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده کامیون ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از مهمترین علت های اصلی وقوع حوادث رانندگی در استان عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که در این زمینه توصیه می کنیم رانندگان هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و به هیچ عنوان باحالت خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه ندهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟