دستگیری مالخر 20 فقره سرقت در بم

به گزارش رکنا،  سرهنگ "اکبر نجفی " با اعلام جرئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساخت و اماکن دولتی و خصوصی و همچنین قطعات خودرو موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان "بم" قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ "نجفی" با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیر قابل توجهی پمپ کولر، سیم برق، باطری خودرو، پمپ آب، کپسول و... را کشف کردند که کارشناسان ارزش تقریبی آن را 150 میلیون ریال تخمین زدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش پلیس با توجه به سرنخ های به دست آمده برای دستگیری سارقان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با دعوت از مال باختگان به کلانتری 11 و شناسایی اموالشان موفق شد، 20فقره سرقت را کشف کند.

فرمانده انتظامی شهرستان "بم" خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و مجهز کردن اماکن خصوصی به تجهیزات ایمنی هر گونه موارد مشکوک را با پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟